poniedziałek, 14 lipca 2014

Belle Svartifoss


Svartifoss. Svart- czarny, foss- wodospad. 
W piękniejsze miejsce nie mogłam trafić z sukienką od Magdaleny Nowosadzkiej - BELLE. 

Kiedy poznacie już jej projekty, obejrzycie ofertę jej sklepu internetowego, zakładam, że Wasze pierwsze wrażenia będą podobne do moich. Kobiecość, delikatność, nienaruszone piękno, minimalizm. Tak wygląda lookbook i każdy jeden element kolekcji. 

Mimo to znalazła się w dość intrygującym miejscu. Ostre, przytłaczające skały w kontraście z przejrzystą wodą. Wyszło nawet, że moje miejsce jest w pewnym sensie zapowiedzią tego co będzie się działo. Przy ostatniej rozmowie zapytałam projektantki, co ją inspiruje do stworzenia nowej kolekcji. 

"Jesli chodzi o moją przyszłą kolekcję to na pewno będzie dużo oversizowych płaszczy, luźnych swetrów. Nie zabraknie też sukienek. Na razie mam w głowie film "Leon zawodowiec" i zastanawiam się, jakby mogła wyglądać postać grana przez Natalie Portman 15 lat później. Zobaczymy co z tego wyjdzie."

Jeśli też jesteście tego ciekawi, radzę wszystkim czekać, a w między czasie zapraszam do sklepu online  -  Belle Shop oraz na funpage  pełen inspiracji. 

Jeśli już jesteście gotowe na zakupy, wpisująć kod BE_BELLE dostajecie 10% zniżki :)








zdjęcia: Socha 

9 komentarzy: